Kaedah Sangkar Burung
Kaedah ini di namakan “Sangkar Burung”. Caranya Si Lelaki baring melentang (menghadap ke atas) dengan membengkokkan lutut. Si Perempuan akan mendatangi Si Lelaki dengan faraj di letak di bahagian muka Si Lelaki.
Aksi kaedah ini ialah Si Lelaki akan menghisap dan menjilat kelentit Si Perempuan. Tindakan ini akan mendatangkan kesedapan yang tidak terkira kepada Si Perempuan. Di masa yang sama, tangan Si Lelaki akan mengusap dan meramas puting Si Perempuan dan ini dapat menambahkan nikmat Si Perempuan.
Aksi Si Perempuan dalam kaedah ini pula ialah ketika Si Lelaki membuat aksi-aksi di atas, Si Perempuan akan memegang dan meramas-ramas zakar Si Lelaki. Ini akan meningkatkan rasa ghairah Si Lelaki.
Kaedah Songsang Melentang
Kaedah ini di namakan “Songsang Melentang”. Kaedah ini membolehkan Si Lelaki lambat inzal atau mengalami pancutan awal mani. Cara kaedah ini ialah Si Lelaki baring melentang dan Si Perempuan akan mendatangi Si Lelaki secara duduk melutut dan menghadap ke arah kaki Si Lelaki. Si Perempuan akan duduk di atas Si Lelaki dengan keadaan farajnya dibenamkan ke zakar Si Lelaki. Keadaan ini akan memberikan kelazatan dan kenikmatan kepada Si Lelaki.
Aksi kaedah ini ialah Si Perempuan akan memainkan peranan yang lebih aktif dalam mengawal tusukan dan rentak keluar masuk zakar pada faraj Si Perempuan. Keadaan ini membolehkan Si Perempuan mengawal kadar nikmat kelazatan yang diinginkan.
Kaedah Roda Pusingan
Kaedah ini di namakan “Roda Pusingan” kerana ia seakan-akan bentuk seperti roda. Kaedah ini amat sesuai untuk menimbulkan tahap ghairah yang tinggi sebelum jimak. Cara kaedah ini di lakukan ialah Si Lelaki akan baring melentang dan lutut di bengkokkan. Si Perempuan akan duduk melutut dengan faraj di muka Si Lelaki dan kepala Si Perempuan akan berada di celah kangkang Si Lelaki.
Aksi kaedah ini ialah Si Perempuan akan menghisap dan mengulum zakar Si Lelaki dan Si Lelaki pula akan menjilat dan menghisap kelentit Si Perempuan. Keadaan ini akan memberi kepuasan yang tidak terhingga kepada kedua-dua
No comments:
Post a Comment